ŠTUDIJSKO LETO 2023/2024
Informativna dneva za podiplomski študij na Fakulteti za energetiko UM
Vabimo vas, da se nam pridružite na informativnih dnevih za podiplomski študij, ki bosta potekala:
- v sredo, 24. maja 2023, ob 16.00 na Inštitutu za energetiko FE UM, Vrbina 18, Krško in
- v četrtek, 25. maja 2023, ob 16.00 na Fakulteti za energetiko UM, Koroška cesta 62a, Velenje.
RAZPIS ZA VPIS
Razpis za vpis v podiplomske študijske programe Univerze v Mariboru v študijskem letu 2023/2024 je objavljen tukaj.
Razpis za vpis v podiplomska študijska programa Fakultete za energetiko v študijskem letu 2023/2024 je objavljen tukaj.
Vpisna mesta za magistrski študij
Vpisna mesta za državljane RS in držav članic EU za vpis v 1. letnik
Vpisna mesta za Slovence brez slovenskega državljanstva za vpis v 1. letnik
Vpisna mesta za državljane držav nečlanic EU za vpis v 1. letnik
Vpisna mesta za vpis v višji letnik in vzporedni študij
Vpisna mesta za doktorski študij
Vpisna mesta za državljane RS in držav članic EU za vpis v 1. letnik
Vpisna mesta za Slovence brez slovenskega državljanstva in državljane držav nečlanic EU za vpis v 1. letnik
Vpisna mesta za vpis v višji letnik
PRIJAVNI ROKI
Kandidati se skladno z Razpisom za vpis v podiplomske študijske programe UM v študijskem letu 2023/2024 na razpis za vpis v podiplomske študijske programe Univerze v Mariboru lahko prijavijo v več prijavnih rokih, pri čemer bodo članice vpisna mesta po zaključenem prvem prijavnem roku ponudile le za tiste študijske programe, na katerih bodo po zaključenem prvem roku še ostala prosta mesta.
NAČIN PRIJAVE
A) KAKO ODDATI PRIJAVO?
Kandidati morajo prijavo za vpis v podiplomske študijske programe Univerze v Mariboru v študijskem letu 2023/2024 oddati elektronsko, in sicer preko elektronske vloge na spletnem portalu eVŠ.
Kandidati lahko prijavo za vpis oddajo bodisi s sredstvom elektronske identifikacije najmanj srednje ravni zanesljivosti (s kvalificiranim digitalnim potrdilom, smsPASS-om, e-osebno izkaznico), bodisi z AAI-računom (račun avtentikacijske in avtorizacijske infrastrukture) ali uporabniškim imenom in geslom preko sistema SI-PASS, ki deluje v okviru Državnega centra za storitve zaupanja. Kandidati/-ke morajo ob prvi prijavi v storitev SI-PASS registrirati uporabniški račun, v okviru katerega izberejo tudi želeni način oddaje prijave za vpis. Kandidate/-ke opozarjamo, da si dobro zapomnijo oziroma shranijo uporabniško ime in geslo, ki ju bodo uporabili/-e ob registraciji uporabniškega računa SI-PASS, saj ju bodo potrebovali/-e za morebitno kasnejše dopolnjevanje prijave za vpis z dokazili, dostopanje do sklepa o izbiri, vlaganje pritožb ipd.
Kot pravočasna se upošteva prijava, ki je bila izpolnjena in elektronsko podpisana ter oddana v eVŠ do posameznega prijavnega roka.
Prijava za vpis je pravilno oddana šele takrat, ko kandidat/-ka v spletni aplikaciji eVŠ pritisne gumb »POŠLJI«. V primeru, da tega ne stori, prijava ne bo upoštevana v izbirnem postopku. Kandidatom/-kam predlagamo, da pred zaključkom postopka prijave preverijo, ali so prijavo res oddali/-e v sistem. Po uspešni oddani prijavi kandidat/-ka prejme potrdilo na naslov elektronske pošte, naveden na njegovi/-ni prijavi. Če kandidat/-ka potrdila ne prejme, prijava ni bila uspešno oddana.
Kandidati/-ke so dolžni/-e spremljati e-poštni naslov, ki so ga navedli/-e v prijavi za vpis, ter spletni portal eVŠ, saj komunikacija in morebitno pozivanje za dopolnitev prijave za vpis poteka na ta način. Kandidati/-ke morajo sami/-e zagotoviti veljavnost v prijavi navedenega e-poštnega naslova.
B) ALI SO ZA PRIJAVO POTREBNE PRILOGE?
Prijava za vpis mora vsebovati prijavo in zahtevana dokazila o izpolnjevanju pogojev za vpis v študijski program 2. ali 3. stopnje. Kandidat/-ka bo na eVŠ portalu ob oddaji prijave za vpis videl/-a seznam zahtevanih prilog in rok, do katerega mora zahtevan dokument priloge naložiti na portal. Kandidat/-ka bo posamezne dokumente lahko oddal/-a na portalu med samim izpolnjevanjem prijave in tudi po tem.
Kot ustrezna dokazila o izpolnjevanju vpisnih pogojev v prijavno-sprejemnem postopku veljajo skenirani dokumenti ali fotografije izvirnih listin in drugih zahtevanih dokumentov. V prijavno-sprejemnem postopku za študijsko leto 2023/2024 prijave za vpis in vsa k prijavi zahtevana dokazila vlagajo po elektronski poti preko informacijskega sistema eVŠ.
Priloge k prijavi za vpis lahko kandidat odda hkrati s prijavo za vpis, ali kasneje, vendar najpozneje do roka, navedenega na portalu eVŠ. Kandidati/-ke naj bodo pozorni, kdaj je zadnji dan za elektronsko oddajo prilog k prijavi za vpis, saj po tem datumu oddaja prilog ni več mogoča. V primeru, da kandidat zahtevane dokumentacije ne bo posredoval do roka, se njegova vlogo za priznavanje izobraževanja, kakor tudi prijava za vpis zavrže kot nepopolna, skladno s 67. členom ZUP-a. Verodostojnost kopije listine o izobraževanju bo visokošolski zavod preverjal pri izdajatelju listine. Če to ne bo mogoče, se kandidata pozove, da pošlje originale listin, ki so legalizirani po predpisih in glede na državo izvora.
O objavi zahteve za dopolnitev prijave na portalu eVŠ bo kandidat/-ka obveščen/-a na naslov elektronske pošte, naveden v njegovi/njeni prijavi, in z SMS sporočilom na telefonsko številko, če jo bo v prijavi navedel/-a.
V primeru, da ima kandidat/-ka tehnične in druge težave z oddajanjem zahtevanih prilog na spletnem portalu eVŠ, naj to sporoči na prvi nivo pomoči prijaviteljem na kontakt za pomoč na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali telefonsko številko 0802002 (upoštevati je treba, da bo prošnja za pomoč obravnavana v času uradnih ur), saj v nasprotnem primeru pritožbe zaradi tehničnih težav pri oddaji zahtevanih prilog ne bodo upoštevane. Vsak kandidat/-ka lahko pri eni prilogi odda največ 3 priponke, velikost posamezne priponke pa je največ 5 MB. Navodila za oddajo dokazil o izpolnjevanju vpisnih pogojev so objavljena na portalu eVŠ in na spletni strani YouTube: oddaja prilog hkrati s prijavo za vpis in oddaja prilog, ko je prijava za vpis že oddana.
Pred oddajo e-prijave oz. pred pričetkom postopka oddaje e-prijave vam svetujemo, da si podrobno preberete
Navodila za izpolnjevanje prijave.
VPIS SPREJETIH KANDIDATOV
Vpis v podiplomske študijske programe se bo opravil po zaključku posameznega roka, navedenega v Razpisu za vpis v podiplomske študijske programe Univerze v Mariboru v študijskem letu 2023/2024 (točka 2 - Prijavni roki in roki za vpis).
POMOČ (tehnična, vsebinska)
Navodila za izpolnjevanje prijave za vpis v pisni in video različici so na voljo tako v slovenskem kot angleškem jeziku na spletnem portalu eVŠ.
Tehnična podpora pri težavah pri vstopu v prijavo s kvalificiranim digitalnim potrdilom, AAI-računom ter prva raven pomoči za splošna vprašanja pri izpolnjevanju e-obrazca prijave za vpis: Enotni kontaktni center državne uprave (EKC), e-naslov: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled., tel.: 080 2002 in 00386 1 478 85 90 za klice iz tujine (med delavniki od 8.00 do 22.00). Upoštevajte, da bo vaša vloga obravnavana le v času uradnih ur. Kontakti za podporo prijaviteljem pri oddaji prijave za vpis so navedeni na spletni strani eVŠ za kontakte za pomoč.
Za vsa ostala vprašanja (vprašanja v zvezi s pogoji in merili za vpis, priznavanjem izobraževanja, študijskimi programi ipd.) pa se kandidati/-ke lahko obrnejo na strokovne službe rektorata Univerze v Mariboru: Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled. ali na pristojne referate za študentske zadeve fakultet Univerze v Mariboru (kontakti so objavljeni v razpisu).
VEČ INFO
- študijski program 2. stopnje Energetika (magistrski)
- študijski program 3. stopnje Energetika (doktorski).